Sommeren blev skudt godt i gang med den årlige sommerfest i Kernehuset. Beboere, pårørende og personale havde en dejlig aften med god mad, sang og hygge. I år fik alle lov at prøve kræfter med kreativiteten mens der blev lavet fine sømbrætter. Imens lyttede vi til sange der afspilles til morgenandagt i Kernehuset. Tak for en dejlig aften!

Færdig fisk på sømbræt

 

Der laves sømbrætter